התחברות
הרשמה
בראש השנה עדיין יש שמש? שווה ללכת לים?
24 בספטמבר 2019, 21:09
ים
שיזוף
שמש
4 תשובות
שווה
F
Flowers princess
שווה
X
XML IE
יש שמש כי אנחנו בישראל אם את רוצה תלכי בצהרייפ
ל
לילו וסטיץ
כן שווה ללכת, היה מזג אוויר נעים.
ג
ג'רארד ווי
באותו הנושא:
התבטלו לי שעתיים מחר, שווה לי עדיין ללכת לשעתיים אנגלית?
יש לי השנה גיחה..שווה ללכת?
שווה ללכת לרייב ראש השנה בהאומן 17 היום או שזה סתם?
אתמול פתחתי את הראש, זה עדיין כואב, כדאי לי ללכת לבית ספר? (יסודי אם זה משנה משהו)
עד איזה שנה לדעתכם ביבי יהיה עדיין ראש ממשלה ?
אין לי כוח ללכת לטיול שנתי מחר..שווה ללכת?עוד לא ארזתי כלום
בראש השנה עדיין חמים יחסית נכון?
שווה ללכת קצת לפארק(שיש בו די הרבה אנשים) וקצת לנקות את הראש?(לבד)
שווה לי ללכת לטיול שנתי
צריכה לצאת מהבית ברבע לשמונה, עדיין לא התקלחתי ואני באמצע סדרה. שווה ללכת לישון או שלא?
אמא שלי מכריחה אותי ללכת עם שמלה בראש השנה ואני שונאת שמלות מה לעשות