7 תשובות
כן לכי לישון
מן הסתם שעדיף שתלכי לישון
תתנחמי גם אני כמוך, רק שאני מצחצחת שיניים, שוטפת פנים ושמע ישראל וזהו לישון.
תפסיקי הכל ותלכי לישון, לילה טוב (:
ץלכי לישון עכשיו,תתקלחי בבוקר,הסדב לא שווה את הגרירת מהמיטה שיהיו בבוקר
כן עדיף
לישון עכשיו ותתקלחי מחר בבוקר
שווה
תפסיקי את הסדרה לכי להתקלח ולכי לישון