7 תשובות
כן לכי לישון
מן הסתם שעדיף שתלכי לישון
תתנחמי גם אני כמוך, רק שאני מצחצחת שיניים, שוטפת פנים ושמע ישראל וזהו לישון.
תפסיקי הכל ותלכי לישון, לילה טוב (:
תפסיקי הכל ותלכי לישון, לילה טוב (:
ץלכי לישון עכשיו,תתקלחי בבוקר,הסדב לא שווה את הגרירת מהמיטה שיהיו בבוקר
כן עדיף
לישון עכשיו ותתקלחי מחר בבוקר
שווה
תפסיקי את הסדרה לכי להתקלח ולכי לישון
תפסיקי את הסדרה לכי להתקלח ולכי לישון