9 תשובות
אם את אוהבת מוזיקה את תסתדרי, לי אישית לא היה כל כך קשה
לנגן איך? סתם אקורדים אפשר ללמוד אחרי חודשיים זה לא כזה קשה.
לא חייב לקנות את הגיטרה הכי יקרה
חוץ מזה אם את מאוד רוצה בזה אני בטוח שתצליחי
אני מנגן כבר שלוש שנים, יש כאלה שזה בא להם יותר בקלות מאחרים ובהתחלה כן זה קצת קשה אבל לא ממש מסובך, אם תתרגלי ותתמידי את תצליחי יפה מאוד
זה קשה מאוד
קשה זה דבר יחסי,
אך החדשות הטובות זה שגם אם קשה לך ואת מתמידה ולומדת בצורה יסודית+נכונה את יכולה להצליח בגדול

כל טוב יקרה
לא אבל צריך להשקיע במשך חודשיים בערך בשביל להצליח
פעם ניסיתי ללמוד גיטרה וזה לא היה כזה קל אבל אחרי זה פרשתי זה נהיה לי משעמם