9 תשובות
זה לא מוגזם.
יש גיטרות ממש זולות.
זה לא מוגזם
בהצלחה :)
שואל השאלה:
תודה רבה עזרתם לי ממש 3>
אנונימית
זה בעיקרון היום הולדת שלך ואם זה משהו שאת ממש רוצה וגם חושבת שתשקיעי בו אני לא רואה סיבה למה לא לבקש..
לא,
זה תחום שיתן לך המון הנאה, סיפוק ומשמעות
פשוט תענוג צרוף
תשאפי לנגן ככה:
https://youtu.be/hb5qacfm7bg?list=rdmmhb5qacfm7bg
אחלה מתנה.. תבקשי
יש גיטרות למתחילים שהם זולות יותר ופחות איכותיות, בקשי מהם אחת כזאת
לא חושבת שזה מוגזם