4 תשובות
גם אני לא מבינה את זה
למה כשגברים שוכבים עם מלא נשים אז הם אלופים וכשבנות שוכבות עם מלא גברים אז הן זולות?
צודקת, זה מאד שוביניסטי בעיני
נכון, אלימות זה בכללי לא כדאי
אבל פשוט בגלל שבנים יותר חזקים מבנות, זו הסטיגמה
ובנות שמרביצות לבנים הן ברבריות כאלה לרוב