5 תשובות
כן
לאא בכלל לא מחייכת
אני מחייכת הרבה:)
לא יודעת אם רצים חלק..
כדי להיות מאושרת אני צריכה שלא יהיה בית ספר
כן אני הרבה מחייך
והחיים שלי רצים חלק
אנונימי