5 תשובות
כן
לאא בכלל לא מחייכת
אני מחייכת הרבה:)
לא יודעת אם רצים חלק..
לא יודעת אם רצים חלק..
כדי להיות מאושרת אני צריכה שלא יהיה בית ספר
כן אני הרבה מחייך
והחיים שלי רצים חלק
והחיים שלי רצים חלק
אנונימי
באותו הנושא: