יכול להיות שכל הקטע של האינטרנט זאת אשליה שאני יוצר לעצמי?
כל הצ'אטים עם אנשים וכל הדברים שאני עושה כאן הם אוליי נסיון לברוח מהמלתעות האימתניות של המציאות? אוליי אני יוצר לעצמי זהות בדויה בעולם שבו אני יכול להרגיש בנוח, אוליי אפילו קצת לשקר לעצמי בנוגע לעצמי?