5 תשובות
הוא פועל אבל פשוט איטי יותר.
שואל השאלה:
זה גם בכלל לא איטי
זה גם בכלל לא איטי
אנונימית
אצלי זה קרה פעם ועל כל ג'יגה יותר שישתמשתי היה צריך לשלם יותר מהעלות של החבילה.
חבילה התחדשה בתשלום. אין שום קשר לדור הרביעי (lte)
באותו הנושא: