16 תשובות
שואל השאלה:
מישהי **
לך אליה תדבר איתה ברגוע כזה אני מבטיחה שהיא לא תאכל אותך אולי אפילו תשמח שאתה אומר לה את זה
תנסה להתיידד איתה לצחוק איתה לדבר איתה ואז ברגע המתאים תגיד לה שיש לך קראש כבר המון זמן וזה וזה
ורוב הסיכויים שהיא תוחמא ותשמח
תנסה ליצור קשר עין ואז לחייך להחמיא או להגיד משהו מצחיק
אנונימית
אם היא ביישנית אז יכול להיות שהיא קצת תילחץ , תנסה להגיד את זה בעדינות ולא "להפיל" את זה עליה
פשוט לך עלזה ומקסימום תגיד לך לא
פשוט תדבר איתה,אין סיבה שהיא לא תדבר איתך
תשלח לה הודעה בווצאפ קודם כל . שזה לא יבוא עליה בבום
שואל השאלה:
שומעים אמרתי לה והיא אמרה לי כן
הוא משלנוו❤
סחתיין תותח
תגיד לה שאתה בתול רצח ואתה רוצה להפסיק להיות בתול
איזה יופי. כיף לשמוע.
בהצלחה ענקית לכם.
מזל טוב
תשלח לה אסמס: תגידי יש לי שאלה... יש לי קראש על מישהי... כבר שנתיים שזה ככה... איך לומר לה את זה...?

(אם היא ענתה לך 'תשלח לה הודעה', פשוט תשלח לה הודעה...xd...)
ספר לי על זה
אנונימית
אתם דיברתם לפני? הייתם ידידים?