התחברות
הרשמה
יש לי קראש על מישהי כבר כמעט שנתיים עכשיו ואני ממש מפחדת להגיד לה את זה אבל גם נמאס לי לשמור את זה בפנים...
מה אתם הייתם עושים?
איך אני יכולה לגרום לה לשים לב אליי?
24 במאי 2018, 21:29
קראש
יאוש
פחדים
התאהבות
3 תשובות
את בת או בן? לא הבנתי
S
Shawn Mandes
שואל השאלה:
אני בת
אנונימית
פשוט תגידי, אין מה לשמור בבטן
S
Shawn Mandes
באותו הנושא:
מה תחשבו על מישהי שלא חפפה כמעט שנה?
יש לי בת זוג ורטואלית כמעט שלוש שנים עכשיו יודע שלא תקין
אם אני אוהב מישהי יותר מ5 שנים, היא נחשבת קראש?
דחוף ילד שהייתי איתו בכיתה לפני שנתיים העלה עכשיו לסטורי תמונה עם הקראש שלי שהם בשדה תעופה, ואנחנו לא בקשר..
איך אני יודע אם התאהבתי או שזה סתם קראש? בגלל שיש לי קראש על מישהי כבר איזה שנתיים אז זה נחשב התאהבות?
היום הלכתי ליד החבורה של הקראש שלי וכל אחד מהם הסתכל עלי כל שניה כמעט, למה?
אתם חושבים שהקראש שלי שם לב לזה שאני באה כמעט כל יום עם גינס אפור?
זה הגיוני שאני מדבר עם מישהי כמעט שנה בווצאפ (לא נפגשנו) ואני מרגיש כלפיה משהו?
אם יש לי קראש על מישהי כבר 3 שנים, זה נחשב התאהבות?
קראש על מישהו כבר שנתיים, לא ראיתי אותו כמעט שנתיים, הוא כתב לי משהו מגעיל נורא לדעתי, מה אתם חושבים?
כמעט שנתיים באתר ועוד מעט 100 פרחים, כמה פרחים יש לכם?