3 תשובות
להצטער... ממש ממש להצטער... אפשר להבין אותה.
תסביר את עצמך ותצטער
תתצטער ותגיד שהכול בהומור אפשר להבין אותה זה באמת לא היה במקום כי לא צחקת איתה צחקת עלייה וזה יותר פוגע.
וזה מעליי שאמר שלהבא לא יעשה איתה צחוקים אז זהו שהוא לא עשה איתה הוא עשה עם מישהו ..