17 תשובות
לא.
האמת שלא.. אני לא רוצה להיות בגיל שלי 172
אני 1.70 אני חושבת שאני אוותר
כןן
וואי אז יהיה לי גובה מושלם
רגע אם יהיה לו גובה מושלם אני אהיה מושלמת
אוקי אני אוותר אני שונאת כשמסתכלים עליי
וואי אז יהיה לי גובה מושלם
רגע אם יהיה לו גובה מושלם אני אהיה מושלמת
אוקי אני אוותר אני שונאת כשמסתכלים עליי
לא סבבה לי הגובה שלי
למרות שאני 1.75 כן
אם אני יכולה לאחסן אותו ולשתות עוד כמה שנים אז כן.
או אם זה היה 5-10 סמ ולא 15.
אני אוהבת להיות נמוכה
או אם זה היה 5-10 סמ ולא 15.
אני אוהבת להיות נמוכה
אוקי חשבתי קצת עוד וכן
אני אהיה 1.75 וזה יהיה לי ככ מושלם
אני אראה מדהים יותר ואני אוכל לדבר עם חברים שלי בגובה העיניים
אני אהיה 1.75 וזה יהיה לי ככ מושלם
אני אראה מדהים יותר ואני אוכל לדבר עם חברים שלי בגובה העיניים
כן אני מטר 60 בא לי להיות יותר ממטר 70
לא, אני לא רוצה להיות 1.87, זה לא נשמע לי נוח, במיוחד אם אני צריך לשבת באוטובוס
לא, אני צריכה כזה שמנמיך
כ ן!
אני 1.56!
אני 1.56!
אני לא מספיק טוב בכדורסל בשביל להצדיק את זה
מטר 66 ..אז לא
לא.
לא אני ממש גבוהה ואני בכיתה ח'
באותו הנושא: