4 תשובות
בהתחלה קשה אחר כך מתרגלים
רגיל, מתרגלים.
לאחר שהפצע מתאחה לחלוטין אז לא, בגלל זה לא מומלץ לעשות את העגיל בחורף כשיש סיכוי מאוד גבוה להצטנן, בנוסף בחורף יש יותר סיכויים לאינפקציה.
בהצלחה
צריך להתרגל פשוט כמו בכל דבר
בימים הראשונים כואב אפילו קצת