10 תשובות
אז ככה עשיתי ספטום לפני חודש בערך.
א. זה לא כואב כמו שאומרים זה אפילו לא כואב בכלל (זה כואב 3 מתוך 10)
ב. את צריכה ללכת למקום מקצועי וטוב שאת שמעת עליו מאנשים שקרובים אליך. (כי אחותי עשתה גם אבל במקום אחר פחות מקצועי וזה יצא לה ממש עקום לא במקום ומכוער ועזבי את זה שממש כאב לה ועכשיו עדיין כואב לה ויש לה דם וכל זה)
ג. אני עשיתי ב 120 אחותי ב 150
ד. אני לא חיטטתי את זה אפילו פעם אחת ולא קרה כלום בלי עיין הרע (אבל אל תעשי כמוני תחטאי)
וזהו אני חושבת
א. זה לא כואב כמו שאומרים זה אפילו לא כואב בכלל (זה כואב 3 מתוך 10)
ב. את צריכה ללכת למקום מקצועי וטוב שאת שמעת עליו מאנשים שקרובים אליך. (כי אחותי עשתה גם אבל במקום אחר פחות מקצועי וזה יצא לה ממש עקום לא במקום ומכוער ועזבי את זה שממש כאב לה ועכשיו עדיין כואב לה ויש לה דם וכל זה)
ג. אני עשיתי ב 120 אחותי ב 150
ד. אני לא חיטטתי את זה אפילו פעם אחת ולא קרה כלום בלי עיין הרע (אבל אל תעשי כמוני תחטאי)
וזהו אני חושבת
אנונימית
ה. את צריכה לחטאות את זה עם מים ומלח .
יש אפשרות למרוח משחה
יש אפשרות למרוח משחה
אנונימית
קודם כל העגיל נמצא בסחוס שזה מקום מאוד כואב לעשות בו עגיל . עכשיו אני לא אשקר זה כן כואב אבל זה רק כאב של דקה.
המחיר הוא בין 120-200 שקל אני עשיתי ב150.
בשבוע הראשון זה עדיין כואב ולאחר זה כמעט ולא מרגישים את הספטום
זמן ההחלמה לוקח בערך חודש, מחטאים את הספטום שלוש פעמים ביום עם מי מלח ואם את רוצה שזה יחלים ויקל לך על הכאב תשימי גם את המשחה בפנטן פלוס.
וזה כואב לקנח את האף רק בזמן ההחלמה לאחר מכן זה לא כואב אבל קצת מציק
המחיר הוא בין 120-200 שקל אני עשיתי ב150.
בשבוע הראשון זה עדיין כואב ולאחר זה כמעט ולא מרגישים את הספטום
זמן ההחלמה לוקח בערך חודש, מחטאים את הספטום שלוש פעמים ביום עם מי מלח ואם את רוצה שזה יחלים ויקל לך על הכאב תשימי גם את המשחה בפנטן פלוס.
וזה כואב לקנח את האף רק בזמן ההחלמה לאחר מכן זה לא כואב אבל קצת מציק
העגיל לא כואב כשעושים הוא כואב בזמן ההחלמה כשהאף קצת מתנפח והאיזור רגיש למגע וגם הטיפול בו קצת לא נעים עושים אותו במחיצה של האף באיזור שנקרא "sweet spot" זאת אומרת "נקודה מתוקה". המיקום נקרא ככה בגלל שבנקודה הזו בלבד הסחוס יותר דק , למעשה פחות מ2 מ"מ.
ככה שאם עושים את הספטום הוא לא כואב .. כאבים בזמן עשייה נגרמים מעשייה לא נכונה כשהספטום נמוך הוא עובר בהרבה מ"מ של סחוס מה שגורם לכאבים חזקים .. הטיפול זה מי מלח 3 פעמים ביום ובפנטן פלוס עדיף מרפן ספריי הוא מיועד יותר למקומות עם סחוס , לרוב כששמים משחה זה כמות גדולה שמתייבשת וצוברת חיידקים.. חשוב להקפיד על הטיפול כדי שלא תהיה אינפקציה זמן ההחלמה משתנה בין בן אדם לבן אדם .. בערך חודש חודשיים יש כאלה יותר כל אחד והגוף שלו
ככה שאם עושים את הספטום הוא לא כואב .. כאבים בזמן עשייה נגרמים מעשייה לא נכונה כשהספטום נמוך הוא עובר בהרבה מ"מ של סחוס מה שגורם לכאבים חזקים .. הטיפול זה מי מלח 3 פעמים ביום ובפנטן פלוס עדיף מרפן ספריי הוא מיועד יותר למקומות עם סחוס , לרוב כששמים משחה זה כמות גדולה שמתייבשת וצוברת חיידקים.. חשוב להקפיד על הטיפול כדי שלא תהיה אינפקציה זמן ההחלמה משתנה בין בן אדם לבן אדם .. בערך חודש חודשיים יש כאלה יותר כל אחד והגוף שלו
^ לכל אחד יש רמת כאב אחרת את לא יכולה להגיד שזה לא כואב כי לי זה כן כאב
לך זה כאב אבל לי באמת שזה לא כאב
אנונימית
לרוב זה לא כואב הסיבה שזה כואב זה כי הבחור או הבחורה שעשו לך אותו חרג מהמקום שהיה אמור להיות.. תשאלי כמעט כל אחד עם ספטום והוא יגיד לך שזה לא כאב או הרגיש רק עקיצה וגם אני כמעט כמו הרוב לא הרגישו כלום
על הספקטרום
אנונימי
שואל השאלה:
ראיתי כאלה שפשוט דוחפים את העגיל לתוך האף והוא נעלם, מה זה ? ויש אפשרות להוציא את העגיל כי אני עושה שעווה באף וניראה לי זה יפריע.
ראיתי כאלה שפשוט דוחפים את העגיל לתוך האף והוא נעלם, מה זה ? ויש אפשרות להוציא את העגיל כי אני עושה שעווה באף וניראה לי זה יפריע.
אז תעשי אחרי השעווה אסור להוציא תעגיל עד סוף תקופת ההחלמה ואסור להכניס אותו גם לאף מכניסים כדי להסתיר
באותו הנושא: