4 תשובות
קחי כדור...אני שמתי גשר לפני 3 שבועות. לי אישית כאב רק ביומיים הראשונים, אחרי זה פשוט הייתה לי תחושה מוזרה בפה, ועכשיו אני רגילה ואוכלת הכל
שואל השאלה:
נכון שמתי אבל זה לא עוזר
אנונימית
אמורים להביא לך שעווה ביחד עם הקוביות...
כדור משכך כאבים...יקח לך שבוע להתרגל.