10 תשובות
להתמודד עם הכאב
שואל השאלה:
וואו אתם באמת עוזרים
וואו אתם באמת עוזרים
אנונימית
קחי כדור משכך כאבים , עזר לי מאוד
תשתי כדור
אין מה לעשות עם זה. תנסי לחשוב שהכאב הוא לטובה ושזה אומר שהגשר באמת עובד ושבסוף השיניים שלך יהיו ישרות. בסוף גם מתרגלים לכאב ואחרי כמה ימים הוא עובר. רק אל תלעסי דברים בגלל שזה עוד יותר יכאב.
בהצלחה.:)
בהצלחה.:)
קרח
גלידה
שואל השאלה:
גומיות ששמים לפני הגשר לא על הגשר^^
גומיות ששמים לפני הגשר לא על הגשר^^
אנונימית
כלום
הכאב יפחת עם הזמן
הכאב יפחת עם הזמן
לשים קוביית קרח בפה
באותו הנושא: