5 תשובות
תלוי בנהג.
בכביש צריך המון סבלנות, במיוחד בישראל.
חוץ מזה בישראל אתה לא יכול לנהוג בשביל הכיף ביכולת הזאת, אלא רק בשביל להגיע ממקום למקום.
זה עצוב ומבאס.
כי יש מלא דבילים על הכביש, שמתעצבנים כשאת נוסעת לפי החוקים כי זה לאט להם מדי. אה, וכי למרות שכל תושב פה משלם ים ארנונה, העיריות לא ממש דואגות לסלילת כבישים כמו שצריך, ולמניעת בעיות של שדה ראייה (שיחים הפכו לאויב הכי גדול שלי בזמן האחרון)...
שואל השאלה:
כל הזמן מצפצפים לך
אנונימית
דווקא ממש ממש קל