6 תשובות
מספיק? זה יותר מדי, בשלושה ימים 38 שעות זה המון להתאמן
התאמנתי למבחן או ספורט?
שואל השאלה:
לא לא, התכוונתי שהתחלתי ברביעי בעבר, זה בשבע ימים.
למבחן בכימיה
אנונימית
זה בסדר, לכי לישון טוב, בבוקר תאכלי לפני ותשתי מים, לכי לשירותים לפני המבחן ותהי בסדר
בהצלחה
אה גם לי יש מחר מבחן בכימיה חח אבל בטח המבחן הוא על חומר ישן גם, נראלי זה מספיק
אנונימי