3 תשובות
אם זה חשוב לך, תקני
זה לא נקרא לבזבז לדעתי.. חלק גדול מזה משפיע על תפקיד שבו תשרתי כמעט שלוש שנים מהחיים שלך.
אני לא קניתי ולא התכוננתי ולא קראתי את השאלןת ויצא לי נתונים ממוצעים (עבר זמן מאז חחח 4 שנים) אבל מה שעושה לך טוב.
יצא לי גבוה בלי זה, לכי תדעי אם התוצאות זה בגלל המכון נועם או שלא.
אבל אם את רוצה, תקני
אנונימית