69 תשובות
אתה ילד פורטנייט.
ואני לא משחק בזה.
וואלה אף אחד לא משתווה אליי אז אין לי אוזני קשב למישהו שהוא לא אני
אנונימי
"אתה שונא את ישראל בגלל שאתה לא מאמין באלוהים"
נפגעתי. מה הקשר בין האמונה שלי לאהבה שלי למדינה?
בעיקר ירידות על המראה שלי (בנות מהשכבה)
ומישהו צעק לי ברחוב מכוערת זה היה ממש ממש פוגע..
אנונימית
אני מקווה שאתם כבר לא ביחד
אנונימית
שלא יצא ממני כלום.
מורה ביסודי
"שייתקע לאבא שלך סכין בגב עכשיו"
כיתה ג', החברה הכי טובה שלי אמרה לי
בכיתי את חיי ורצתי למזכירות להתקשר אליו כי פחדתי מזה.. היא הרסה לי את השבוע.
אתם לא ביחד נכון ?
אנונימית
אני תאילנדית ורואים עליי.
שנכנסתי לכיתה לידי להודיע משהו למורה כמה תלמידים צעקו
"לא הזמנו משרתת המורה, תאילנדית מטומטמת"
ככ נפגעתי...
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
הוא ממשיך לשלוח לי הודעות של "אני מצטער" ובלה בלה.. אבל מבחינתי הוא אף אחד בשבילי
אנונימית
בדיוק אל תעני לו גועל נפש של בן אדם
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
וואי אני מצטערת לשמוע, כמה גזענות :(
אני מצטערת שהייתם צריכים לעבור את הדברים האלה כולם :( עצוב לי שאנשים יכולים להיות דוחים לפעמים
אנונימית
"את ילדה מטומטמת שעושה סיאנסים, מאמינה בשטן, לובשת רק שחור וחותכת."
להפיץ עלי שמועות בשבוע השני ללימודים זה משהו מיוחד.
"את מיותרת לא צריך אותך בעולם הזה, תלכי מפה"
"את לא יכולה להיות איתנו, אנחנו שונאים אותך"
"את כלכך מכוערת שאפילו חזיר מסריח נראה טוב לידך"
"אל תקראי לי אמא יותר"
"חבל שאת הבת שלי"
"את שמנה ומכוערת זה מה שאת"

האמ כן, חרם קשוח בילדות..
אנונימית
החברה הכי טובה שלי (לשעבר) אמרה לי על הקראש "אין לך סיכוי איתו בחיים"
כן... הייתי בדיכאון 3 חודשים ונסעתי לתאילנד לחצי שנה... למדתי שם
אנונימית
שואל השאלה:
יו יו יו יונית
אוי ואבוי.. כל כך מזעזע, מצטערת שעברת את כל החרא הזה שאמרו לך
אני מקווה שזה לא משפיע עלייך יותר, ושאת יודעת שזה לא נכון
אנונימית
aoni chan!
אני כבר אוהב את איך שזה נשמע
וואו הוא ממש ממש לא נחמד, אני מקווה שאתם כבר לא ביחד וגם אם הוא מצטער זה משהו שלא אומרים..
לשאלה: רואים שאתה נמושה מי תרצה אותך בכלל(נאמר כי אמרתי פה שאני רגיש :) )
נאצי יתום תתאבד
אנונימי
לא מזמן מישהי כתבה לי "אני יותר חזקה ממך תאמין לי כאפה אחת ואתה עף יטמבל"
אמרו לי מלא דברים רעים אבל אף אחד מהם לא כל כך מזיז לי אז פשוט אני אגיד את הדבר הראשון שעלה לי לראש
"אף אחד לא אוהב אותך אמן תמות"
"תעשי לעצמך טובה ותתאבדי"
אנונימית
עוד היא כתבה לי משפט מזעזע
"סתום תפה אל תגיד לי להרגע
שב ארצה
ימסכן אתה לא שווה כלום"
אמ נראה לי שהדברים הכי מעליבים זה לא באמת המילים עצמם זה מאיפה המילים האלו יוצאות ומהפה של מי...
היו כל מיני דברים מעליבים שאמרו לי כמו:
"מצאתי מישהי יותר שווה ממך ואני רוצה שניפרד" האקס שלי.
"את מתנהגת כמו בן ואף בן בחיים לא ירצה אותך בגלל זה כי הוא יחשוב שאת לסבית" המורה שלי לחקלאות
"את מתנהגת כמו משוגעת ואת ממש צריכה פסיכיאטר וכל הכיתה מסתכלת עלייך כרגע כמו משוגעת אז תירגעי ומהר" המורה שלי למוסיקה כשנתקענו בכיתה ונכנסתי ללחץ כי אני מפחדת ממקומות סגורים...
וואו אמרו לי המון..
אני לא כלכך רוצה לפתוח את זה פה.
שאח שלי (שקטן ממני אבל רק בקצת) אמר לי תמותי בפרצוף הוא השתגע צרח כמו מטורף וניסה להרביץ לי במזל ההורים הספיקו להפריד ביננו. וזה קרה יותר מפעם אחת לרוע המזל.
בשאלה בסטיפס בתקופה שהיו כמה שהיו מודאגים בנוגע ל"פיצוץ האוכלוסין" אמרו שצריכים להרוג אנשים עם נכויות שכליות כדי לחסוך מקום
ולי יש אוטיזם
אז בעיקרון אמרו שצריך להרוג אותי
וגם היה פעם שהתכתבתי עם בחור חמוד שהכרתי דרך סטיפס ובהתחלה הוא היה ממש חמוד וברגע ששלחתי לו תמונה של הפנים שלי הוא התחיל לקלל אותי לקרוא לי מכוערת כמו תחת של בבון וכאלה להגיד לי שאני נראית כאילו יש לי נכות שכלית. הוא הוסיף שזה לא בגלל ההבעת פנים הספציפית שלי אלא בגלל תווי הפנים שלי בכללי ועוד כול מיני דברים מהסוג הזה
אנונימית
הלוואי שיאנסו אותך
אף אחד לא יאהב אותך לעולם (את זה אמרו לי בגיל 12 וזה מחלחל בי עד עכשיו)
אנונימית
גם זה אחד המפטים הכי מזעזעים שהיא כתבה לי (אני מעתיק)

וואלה הייתי מתה לשבור לך ת'אף יעלוב
19:52
אני לא אתפלא עם עוד יומיים אתה תהיה בבית חולים כי מישהי הרביצה לך
19:52
אתה גם הומופוב יבן ז'ונה
19:53
מה הבעיה שלך עם הומואים
19:53
בוא תתעמת אל תחסום יק'וקסינל
את גבוהה מידי זה לא יפה
"אני יודע שבתוך תוכך את לא כזאת רעה"
"אין לך אמא יותר, אני לא אמא שלך"
אנונימית
"יזונה"
"ישמנה"
ו"ימקל"
מסכנים הילדים שלך
כל כך הרבה.
אמרו לי שאני מהזו*ות האלה שלא שוות כלום,
שאני טיפשה,עלובה,
שאני בחורה זולה ופתטית
אמרו לי להתאבד ושלחתוך כמה וורידים יעשה לאחרים רק טוב
אנונימית
זה מספיק מזעזע? :
"נודרת אם עוד פעם אחת אני רואה אותך רושם תגובה מעליבה לבת ומוריד לה תביטחון
אני ימרמר אותך"
"אליך אני אהיה אלימה
מאוד
מאוד
מאוד
יבן ז'ונה
אישה היא תהיה בול כמו גבר"
"הכי טוב שתברח
יממורמר יחולה בראש
יזבל יהומופוב
מה הבעיה שלךך עם הומואים?! ידיד שלי הומו והוא אחלה של בנאדם
יבן אלף
יזבל ימטומטם ישובניסט מסריח לשים רעל באוכל תמות אנשאללה"
ירידות על איך שאני נראית או על זה שאני רוסיה..
זה היה שהייתי כיתה קטנה ואמרתי את הציון שלי במשהו לחברה שהיא בכיתה אחרת בשכבה
התגובה שלה הייתה
"בסדר נו את כיתה קטנה"
בטון מתנשא כזה
אח שלי איחל לי להיות על כיסא גלגלים
פעם בת דודה שלי אמרה לי "אני מתביישת בך" " אם תמותי יהיה שקט בעולם"

היום היא לא שמה עליי וגונבת את כל בתשומת לב אליה.
כולם חושבים שהיא נחמדה. שהיא טובה ותמימה.
אבל היא לא.
"אין פלא שכל השכבה שונאת אותך"
כן זה לא היה נחמד במיוחד.. /:
"את לא השטן"
אמרו עליי הרבה דברים ואני בטוחה שעל כולם
אבל זה לא משנה
כי הם סתם מקנאים
ובגלל זה אני מעדיפה לשכוח את כל מה שאמרו
כל מי שכתב מה אמרו לו,
שימו פס זה ילדים מגעילים שהגיעו לרמה שמגיע להם למות. וזה עוד עם רחמים.
קשה לשים פס,אבל כשהבן אדם שפוגע בכם מנסה לדבר איתכם ואתם פגועים,פשוט תגידו לו: "לא נראלי שדיברתי איתך,אז אין טעם שתדבר איתי" ותלכו בחיוך עם תחושה של סיפוק.
או מי גד ככה החבר שלך דיבר אליך מה כבר עשית שמגיע לך יחס כזה!?
אנונימית
אולי לא הכי רע אבל בא בתקופה קשה, שלא סבלתי את עצמי ואת הגוף שלי, התפתחתי מינית מוקדם מידי- "גודל לא טבעי"
אנונימית
^ הלוואי שירקדו על הקבר שלי לצלילי גרין דיי כשאמות
שיש לי זין ענק
אנונימי
אני לא אבא שלך יותר
(זה הסתדר אבל זה פוגע)
אנונימית
מישהו מכאן אמר לי שאין לי חברים בגלל איך שאני נראית
ועוד מישהי אמרה לי שהגבות שלי נראות כמו חמוס מרוב שהן עבות

שניהם יכולים להיכנס לי לתחת אבל עדיין הם לא מכירים אותי ואין להם שום סיבה להגי דברים כאלו
איזה סבא ברחוב : 'אני אוהב לקשור אנשים. את רוצה שנאי אקשור אותך ?'
אנונימית
דברים על הדת ועל הכישורים שלי
הכי מצחיק זה שהאנשים שאמרו לי את הדברים האלה הם מפגר*ם ומוזרים (בקטע רע)
שכל מה שהיה ביננו טעות..
אנונימית
"הגוף שלך מושלם אבל הפרצוף שלך הורס הכל"
העלבות שהעליבו אותי בסדר עולה
1.בבית ספר צחקו על הקול שלי "קול ציפציף (היום אני אוהבת אותו כי הוא עדין וחמוד)
2. צחקו על הגוף שלי שאני שמנה, שהיה שקילות בבית ספר שאלו אותי כמה אני שוקלת ואמרתי 55 (שזה היה נורמאלי לגובה 1.65 ולנתונים שלי רק חיצונית פחות ..) ואיזה ילדה צחקה עליי במשך שנה שבאמת גיליתי את זה (הן היו מהילדות האלה משחקות אותה החברה של הפחות מקובלות צוחקות עליהן, משהו בסגנון)
3. ומה שהכי כאב לי במשך השנים ולכל יש לי אובססיה לזה, מישהו אמר לי "איכס איזה שיניים צהובות, בטח גם הציפורניים שלך ככה)
מאז יש לי אובססיה ואהבה תמידית לרופאים שיניים והלבנות למינהם.. היום די מחמיאים לי על השיניים כי הם ממש לבנות אבל עדיין תמיד אראה בהן מגעילות ואשנא אותן..
אנונימית
פעם מישהו אמר לי שאני לא מהכיתה שלו ):
אני לא שמה על אפחד סוו אין לי
*אני מדברת על אנדרטייל *
ילד מפגר:איכס אנדרטייל
אני:מה קרה למה אתה שונא את המשחק הזה?
ילד מפגר:כי את אוהבת אותו ואת אוטיסטית אזז.
זה לא משהו שאמרו אבל זה היה מעשה נוראי:
הבחור שהתנשקתי איתו בנשיקה הראשונה בחיי, הלך וסיפר ששכבתי איתו והוסיף כל מיני פרטים (פנטזיות שלו או משהו שאמר שעשיתי את זה, ממש דברים מגעילים)
וגם אמר ששכבתי עם עוד אנשים
עד היום מי שמכיר אותי מהתקופה הזאת קורא לי שר****
"איכס.. יא עוזרת לזולת.."
המורה לשעבר שלי. פיטרו אותה:)
אנונימית
לפני יומיים ידיד שלי אמר לי משהו סוטה באוזן וכן זה הדבר הכי מזעזע שאמרו לי אי פעם
"אם לא היית בחיים העולם היה הרבה יותר טוב, באמת החיים שלי ישתפרו פלאים"
אנונימית
או ווה. הדבר שאני מצליחה לחשוב עליו כרגע הוא "את נראת כאילו שאת הולכת ללוויה של אבא שלך". ראוי לציין שאבא שלי לא מרגיש טוב ומי שאמר לי את זה יודע את זה.
איחלו לי להתאבד.
כל היסודי כמעט היה עליי חרם, אז המון דברים.
בדרך כלל כשצעקו לי "מכוערת" פעם אחת ברחוב.
אממ.

ובערך גם מגילה כזאת שחבר טוב שלי כתב לי אחרי שרבנו ופשוט חסם ולא דיברנו יותר.
זה פשוט ממש שבר לי את הלב.
לפני שעברתי ביצפר היה עליי חרם
אנונימית
וואו זה היה השבוע
זה היה חצי בצחוק...... אבל לא.
"וואי שתקבלי סרטן במוח" ואז ישר ביקשה סליחה אבל לא באמת בקטע של התנצלות
בקטע של אוי סליחה
עם הייתי יכול הייתי אונס אותך שוב
"תעצמי עיניים"
ואז בן דוד שלי הטריד אותי כשהייתי בת 6 בערך
אנונימית
וואי מאיפה להתחיל. כל החיים שלי אני מקבלת דברים רעים. אנשים אף פעם לא יפרגנו, הם לא מסוגלים לראות אחרים שטובים אפילו יותר מהם.... הדבר הכי נורא שאמרו לי?" תתאבדי, נשלח אותך לבית משוגעים, שנעלה מחר לגג של עזריאלי? את יכולה לקפוץ משם.."