8 תשובות
וואו אני
בנות "עם קול של בן" זה מקסימום קול של ילד בן 12 /13. מי ישמע אני בטוח שאין לך קול כזה גברי
שואל השאלה:
15
15
אנונימית
עם הזמן
בת כמה את? הקול ישתנה אני חושב
הכל בסדר זה משתנה יש זמן כזה..
בדיסקורד תמיד.
חושבים שאני ילד ליפני שינוי קול ולפעמים גם אחרי. טיפה עצוב אבל שיהיה
חושבים שאני ילד ליפני שינוי קול ולפעמים גם אחרי. טיפה עצוב אבל שיהיה
אני גם ככה
יש לי קול די גברי כזה אבל זה רק כי אני סוג של מתבגרת
יש לי קול די גברי כזה אבל זה רק כי אני סוג של מתבגרת
באותו הנושא: