9 תשובות
לדעתי מי 52 עד 75 זה הכי יפה
חח אני מטר 76 זה אחלה אבל אפשר יותר
אבל מעדיף 52 58
שואל השאלה:
וואי ממש תודה
תקשיבו כי עד עכשיו לא אהבתי בכלל את הגובה שלי כי אני בת 13 ומטר 69 שזה ממש גבוה תמיד הייתי מתקופפת או מרקינה את הראש כדי שלא יראו כמה אני גבוהה חחח אבל ממש עזרתם לי תודה רבה
וואי ממש תודה
תקשיבו כי עד עכשיו לא אהבתי בכלל את הגובה שלי כי אני בת 13 ומטר 69 שזה ממש גבוה תמיד הייתי מתקופפת או מרקינה את הראש כדי שלא יראו כמה אני גבוהה חחח אבל ממש עזרתם לי תודה רבה
כן זה מהמם.
כן.
חוץ מזה, רוב הסיכויים שלא תגבהי יותר.
חוץ מזה, רוב הסיכויים שלא תגבהי יותר.
זה מהמם
הלוואי עלי
הלוואי עלי
כן מאוד גם את תצילחי בתור דוגמנית
כן
באותו הנושא: