5 תשובות
להוציא את הרגשות בכתיבה, לי זה ממש עזר
ללכת לדבר עם מישהו אל תגיעי למצב של לחתוך
לצאת בחוץ להליכה עם מוזיקה לחזור לבית להתקלח לשתות מים ולנוח. זה ייבור אל תדאגי
_A
לצייר, לשיר, לכתוב, לשים קרח על היד (זה עובד), לקרוא, לשים לק... פשוט לעשות משהו שמרגיע אותך
יקרה,

כתבת את ההודעה לפני כמה ימים וחשוב לי להתייחס אליה..
נשמע שאת מרגישה מאוד מיואשת, מאוכזבת, פגועה, וכואבת, ואולי התחושה הנוראית הזו שהפגיעה העצמית יכולה להוביל לסוג של הקלה..

לפעמים אנו נמצאים במצוקה, בתחושה עמוקה של כאב ובדידות שמובילים אותנו למעשים שאיננו רוצים בהם, מחפשים את המקום שיכול לגרום לנו להקלה... לגרום לנו אולי להרגיש טוב יותר.. אך אולי ניתן לחשוב על רעיון אחר, כמו שרשמו לך בתגובות, שמעתי גם אני שלהחזיק קרח בידיים יכול מאוד לעזור..

בנוסף, חשוב שלא תישארי לבד, חשוב שתפני למישהו שאת יכולה לסמוך עליו, מישהו שיוכל להיות שם איתך, להכיל איתך את הכאב ואולי זה יוכל גם מעט להקל עלייך..

בנוס, אני מתנדבת באתר סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני רוצה להזמין אותך לצ'אט אישי ואנונימי עם אחד ממתנדבנו, תוכלי למצוא אצלנו אוזן קשבת במקום עם הרבה אמפתיה והכלה. אנו זמינים כל יום, מלבד שישי, בין השעות 21:00 00:00 בכתובת www.sahar.org.il.

שלך,
מתנדבת סה"ר
סהר תמיכה מומחית סטיפס