5 תשובות
כן יש כאלו
בטח, גובה תלוי גם בתזונה ושינה
כן. ישלי בכיתה תאומות ואי אפשר להבדיל בפנים אבל מבדילים לפי הגובה שלהן
אנונימית
כן יש לי אחות תאומה והיא גבוה ממני ב23 סנטימטר אני נראת אחותה הקטנה לידה ואף אחד לא מאמין שאני גדולה ממנה ב10 דקות
כן. גובה זה עניין של פוטנציאל. תזונה, שינה, הורמונים וכל מני דברים יכולים להשפיע על זה. וגם יציבה מאוד משנה את הגובה שבו האדם נראה. מספיק שאחד התאומים עובר תאונה קטנה או אפילו סוחב תיק פחות נוח, והיציבה שלו תשתנה. בטלוויזיה הרבה פעמים משתמשים באותו שחקן כדי לשחק תאומים (נגיד פיבי ואורסולה בחברים - שתיהן ליסה קודרו) ובגלל זה הדמויות נראות זהות.
שזה מצחיק כי עם תינוקות וילדים בטלוויזיה יש עניין הפוך - יש ממש איזה חוק חוק שמחייב להעסיק תאומים בתור ילד אחד בחלק מהמקרים, כדי שהעבודה תתחלק בין שני ילדים, שלא יהיה אחד שעובד קשה מדי. לא קשור אבל מעניין.