9 תשובות
לימודית - כבר עומס
חברתית - מורכב , אבל סבבה
טיל מבחינת שניהם
לימודית עמוס ברמות
חברתית אני עם חברים קרובים
אני בבעיה לימודית רק מבחינת התנהגות אני פשוט מקבל 100 אבל התנהגות אני די מופרע.
וחברתית אחלה. יש לי הרבה חברים.
סבמבה
לימודית- הכל קאסום
חברתית- מרגישה לבד
סבבה מינוס

הכרתי חברות ודי התחברנו ועכשיו אחרי 3/4 ימים בערך שאנחנו חברות אני קצת מרגישה שהן מתרחקות ממני
לימודית אמאלה עמוס לי
חברתית טוב ממה שציפיתי :)
לימודית-סבבה
חברתית-נוראי
אנונימית