13 תשובות
לא אני גם ככה נמוכה
כן . אפילו בחינם
כן למרות שאני מטר חמישים ושתיים חח
ברור שכן
הכמות מים שאני אקנה ב2 מיליון זה מטורף
כן
ההיתי מוכן להיות 172
בישביל להיות מיליונר
אוי אני אהיה 1.51 אז לא נראלי
חח לא ממש ממש לא
ישמצב וואו לאדעת דיי זה קשה
וואלה כע
כן
גם על 4
כן גם תמורת מאה שקל
הכי חמוד כמה שיותר נמוכה