27 תשובות
כי יש כאלה שקיצוניות בתגובתן וכאלה שלא מבינות סרקזם.
שואל השאלה:
החליטה שאסור לי לצעוק עליה
החליטה שאסור לי לצעוק עליה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל למה הכאפה? זה מאוד כאב לי
אבל למה הכאפה? זה מאוד כאב לי
אנונימי
כי למה אתה צועק עליה
מגיע לך.
מגיע לך.
שואל השאלה:
^ את רעה!!!
^ את רעה!!!
אנונימי
הייתי שמחה לתת לך איזו מצלצלת ללחי
שואל השאלה:
^את לא תרביצי לי!!! אני לא שק חבטות שלך!!!
^את לא תרביצי לי!!! אני לא שק חבטות שלך!!!
אנונימי
כנראה הייתה במחזור
או שפגעת לה בנקודה רגישה
לא הבנתי מה זאת השאלה הזאת מה ובנים לא אלימים
תלמד להבא לא לצעוק על בנות
שואל השאלה:
אולי צעקתי על נקודה רגישה
אולי צעקתי על נקודה רגישה
אנונימי
שואל השאלה:
שָׂטָן בִּדְמוּת מַלְאָךְ אני לא צריך לרעוד מהמכות שלך
שָׂטָן בִּדְמוּת מַלְאָךְ אני לא צריך לרעוד מהמכות שלך
אנונימי
לא לצעוק נקודה
אמאלה איזה מוזר אתה
שואל השאלה:
אסור להגיב אלימות לא משנה מה
אסור להגיב אלימות לא משנה מה
אנונימי
חחח ואסור לצעוק
שואל השאלה:
לצעוק זה לא אלימות
לצעוק זה לא אלימות
אנונימי
זה אלימות מילולית
זוכר שמורים אמרו לך את זה בכיתה ג?
זוכר שמורים אמרו לך את זה בכיתה ג?
שואל השאלה:
למה אני מוזר?
למה אני מוזר?
אנונימי
שואל השאלה:
שום דבר לא מצדיק שהיא נותנת לי מכות
שום דבר לא מצדיק שהיא נותנת לי מכות
אנונימי
גס וואט
שואל השאלה:
מה זה גס וואט
באיזה שפה זה
מה זה גס וואט
באיזה שפה זה
אנונימי
אנגלית מכיר
שואל השאלה:
לא טוב באנגלית תתרגמי
לא טוב באנגלית תתרגמי
אנונימי
היית צריך להחזיר פצצה....
זה שלא החזרת, מראה שאתה נקבה....
זה שלא החזרת, מראה שאתה נקבה....
בני אדם בכללי תוקפניים...
אגב, אני לא מבין למה אומרים שאני שובינסט... אני הכי פמינסט שיש. מישהו מרים עליי יד- לא משנה אם הוא גבר או אישה, אני מפוצץ אותו.
אגב, אני לא מבין למה אומרים שאני שובינסט... אני הכי פמינסט שיש. מישהו מרים עליי יד- לא משנה אם הוא גבר או אישה, אני מפוצץ אותו.
באותו הנושא: