9 תשובות
לא:(
לא
אולי קצת יותר בוגרים
אולי קצת יותר בוגרים
לא.
לא
זה מתחיל בכיתה ח' ולא מפסיק
בתיכון זה אותם ילדים שהיו ביסודי רק שהם עלו כיתה אז זה תלוי איך הילדים היו ביסודי
אצלי כן. בתיכון כבר כל אחד מתעסק בעניינים שלא
הרוב כן יש ילדים שממשיכים להיות מגעלעם כי ככה הם אל תשימי עליהם ותזכרי שאת הכי שווה
באותו הנושא: