התחברות הרשמה

למישהו יש פה פאבגי? ורוצה לשחק?..

תכתבו את השם שלכם
14 בספטמבר 2019, 15:28
משחקמשחקי אונלייןמשחקי סלולארמשחקי רשת    
2 תשובות
את אותה אחת מאתמול ששאלה את אותה שאלה בדיוק?
N
Netanel 2.8
שואל השאלה:
לא חח זה מישהי אחרת
אנונימית
באותו הנושא:
יש למישהו משחקים שאפשר לשחק בווטסאפ?
איך להגיד למישהו באנגלית "תבדוק באינטרנט איך משחקים" (איך משחקים משחק כלשהו) איך אומרים?
משחקים טובים לשעמום - למישהו יש משחק מעניין להעביר את הזמן במחשב?
למישהו פה יש פבגי בטלפון ובא לו לשחק?
משחק לשחק בוואטסאפ יש למישהו רעיון?
למישהו יש אקס בוקס ורוצה לשחק איתי מיינקראפט?
למישהו יש משחק בסטים שהוא לא משחק בו?
איזה סיבות יש למישהי לשחק למישהו בלב?
למישהו יש מיקמק בישבילי? (אני רוצה לחזור לשחק)
יש למישהו PUBG במחשב ורוצה לשחק?
מי משחק טנקי אונליין ורוצה לשחק איתי אני חזרתי לשחק ואני לבל 3 חצים?