14 תשובות
פלסטר
לשים פד או תחתונית
שואל השאלה:
אין לי פדים בבית ויש לי גם אפרשות לבנות
אנונימית
הגיעה החלק בחודש בו את מרימה דגל ענק בצבע אדום
שמי נייר
^אם אין לך פד אז שימי תחתונית ואם אין את שניהם שימי נייר סופג אין לך ברירה ככ תחכי עד מוצש ותקני פדים.
שואל השאלה:
לבקש פד מאמא שלי?
אנונימית
תבקשה מאמא שלך, בטוח יש פדים
תבקשי מאמא שלך :)
מזל טוב
^כן תבקשי מאמא או אחיות
ואם לא, שימי מלא טישו ורוצי לקנות
מזל טוב למרות שזה לא משהו טוב ;-;
ובהצלחה לך
תבקשי מאמא שלך בטוח יש לה ואם לא נייר טואלט (והרבה)
עם תחתונית ולכי לקנות