14 תשובות
פלסטר
לשים פד?
לשים פד או תחתונית
לשים פד
שואל השאלה:
אין לי פדים בבית ויש לי גם אפרשות לבנות
אין לי פדים בבית ויש לי גם אפרשות לבנות
אנונימית
הגיעה החלק בחודש בו את מרימה דגל ענק בצבע אדום
שמי נייר
^אם אין לך פד אז שימי תחתונית ואם אין את שניהם שימי נייר סופג אין לך ברירה ככ תחכי עד מוצש ותקני פדים.
שואל השאלה:
לבקש פד מאמא שלי?
לבקש פד מאמא שלי?
אנונימית
תבקשה מאמא שלך, בטוח יש פדים
תבקשי מאמא שלך :)
מזל טוב
מזל טוב
^כן תבקשי מאמא או אחיות
ואם לא, שימי מלא טישו ורוצי לקנות
מזל טוב למרות שזה לא משהו טוב ;-;
ובהצלחה לך
תבקשי מאמא שלך בטוח יש לה ואם לא נייר טואלט (והרבה)
עם תחתונית ולכי לקנות
ובהצלחה לך
תבקשי מאמא שלך בטוח יש לה ואם לא נייר טואלט (והרבה)
עם תחתונית ולכי לקנות
באותו הנושא: