7 תשובות
כן זה בסדר זאת לא בעיה
כן זה מצב נורמלי בכל מזגן במצב חימום בחורף
כל אלה שלפני צודקים וכל מילה נוספת תהיה מיותרת. הכל בסדר
ניתן לחבר צינור ניקוז ליחידה החיצונית+ לבודד את הברזים
כן

יש צורף בפית ניקוז או ברכת מים לפי מידה
כן. זה סימן שהמזגן עובד מצוין
כן בודאי והרבה מים
באותו הנושא: