2 תשובות
כן, זה כלכך נחמד והרגשה כלכך טובה לנו וגם להם, לדעתי זה רק טוב וממש לא חדירה לפרטיות
כן הייתי ניגש ושואל אלא אם כן הם אלו שמעצבנים אותי ואז נמ