8 תשובות
שואל השאלה:
וואו זה רע
אנונימית
לשכוח ולהמשיך הלאה. גם ככה הוא גר בחול ולא יצא מזה שום דבר וזאת לא בהכרח אהבה אולי קראש כזה .. הכל טוב
תקשיב אני חושבת שצריכים להיפרד בגלל שאני לא באמת אוהבת אותך
אם היא התאהבה במישהו אחר בזמן שיש לה חבר אז היא לא באמת אוהבת את חבר שלה.
תקשיבי - בגלל בן אדם בחו"ל את כרגע נכנסת לסרטים. תרחקי מהבן אדם וכשתחזרי לארץ תביני מה את רוצה מעצמך
שואל השאלה:
אני כל כך רוצה להיפרד ממנו זה לא מגיע לו אבל הוא כל כך חמוד אלי הוא יפגע בטירוף אני הקשר הראשון שלו איך עושים את זה?
אנונימית
להיפרד מהבן זוג.

ולהבין שהבנאדם גר בחול וזה לא יקרה
חכי אל תפרדי ממנו ישר
אולי תחזרי מחול ותביני שמי שאת אוהבת זה את חבר שלך כי חבר להרוס קשר כזה בגלל קראש שבאמת יכול אולי לחלוף
אם את חוזרת לארץ ואת רוצה שגם אחריי תקופה מסוימת הילד הזה לא יוצא לך מהראש אז תפרדי מחבר שלך כי בכל זאת זה לא מגיע לו שחברה שלו תאהב מישהו אחר