6 תשובות
כן. אנחנו תמיד שואפים לאהבה
שואל השאלה:
כן אבל סבלתי למה שארצה לסבול שוב?
אנונימית
יש בך תקווה שהפעם לא תסבלי
כי להתאהב זה לא בהכרח חייב לכלול שברון לב אפשר להתאהב ולצאת עם מישהו שאוהב אותך בחזרה ולנהל מערכת יחסים בריאה
ממש לא זה מראה שהתקדמת,בהצלחה(:
יש בך תקווה שזה לא יהיה עוד פעם אותו דבר, הגיוני, מה גם שכולנו רוצים וצריכים אהבה.