התחברות
הרשמה
גייז,הייתם יוצאים עם בן ששם לק?
12 בספטמבר 2019, 22:40
ביטחון עצמי
דייטים
העדפות
3 תשובות
כן
H
HELLOKITTYLOVER3000
ברור
(
(:August
לק ובן זה החיים ❤
^
^~^yaara
באותו הנושא:
הייתם רוצים שיוולדו לכם ילדים גייז?
אתאיסטים הייתם יוצאים עם דתיים ודתיים הייתם יוצאים עם אתאיסטים?
בנים אם הייתם 1.70+ הייתם יוצאים עם מישהי 1.53?
בנים גייז הייתם יוצאים עם טרנסגנדר גיי שהוא עדיין נקבה אבל עם שפם וזקנקן וקול גברי אחרי זריקה שלישית?
אם אתם שמאלנים הייתם יוצאים עם מישהו ימני ואם אתם ימניים הייתם יוצאים עם מישהו שמאלני?
בנים אם הייתם נמשכים לאתיופית הייתם יוצאים איתה?
למה דווקא בישראל יש יותר מידי גייז והומואים בהכחשה שיוצאים עם טרנסיות..?
אם הייתם יוצאים מזוגיות ארוכה כמה זמן בערך הייתם רוצים שוב זוגיות?
אם הייתם יוצאים מזוגיות של שנתיים תוך כמה זמן אתם הייתם רוצים זוגיות חדשה?
בנים אם הייתם יוצאים עם מישהי בת 14 גובה 1.73 עד איזה משקל הייתם יוצאים איתה
קחו מיליון שקל אם אתם יוצאים מעכשיו עד הלילה עם בקבוק מים אחד הייתם יוצאים?