תשובה אחת
היי,
אני אישית לא אבל זה רק בגלל שאני נמשך לאיבר מין זכרי ולא נקבי.
אבל אני מכיר כאלה שברור שהיו סבבה עם זה.
כל אחד והעדפות שלו.
בכל מקרה אתה מדהים והמון בהצלחה ❤
אנונימי