אני מרגישה שאני לא ממצא את הנעורים שלי .. יש כלכך הרבה דברים שאני רוצה לעשות אבל הראש שלי תקוע
אני בכיתה י' ובלי שאני ארגיש אני כבר אסיים תיכון ואני מרגישה שאני לא נמצאת את הנעורים שלי ... אני כל הזמן חושבת מה אחרים חושבים ואומרים ... ואני בבית ספר בשכבה מאוד שופטת ... הם קוטלים כל בן אדם ... ואני לא יודעת להחזיר אפילו בכלל ... אני מרגישה רע תעזרו לי