התחברות הרשמה

אני מרגישה שאני לא ממצא את הנעורים שלי .. יש כלכך הרבה דברים שאני רוצה לעשות אבל הראש שלי תקוע

אני בכיתה י' ובלי שאני ארגיש אני כבר אסיים תיכון ואני מרגישה שאני לא נמצאת את הנעורים שלי ... אני כל הזמן חושבת מה אחרים חושבים ואומרים ... ואני בבית ספר בשכבה מאוד שופטת ... הם קוטלים כל בן אדם ... ואני לא יודעת להחזיר אפילו בכלל ... אני מרגישה רע תעזרו לי
12 בספטמבר 2019, 19:52
דיכאון    
תשובה אחת
תיצאי לבלות תנצלי תגיל הזה
מ
מה זה משנה ❤
באותו הנושא:
פעילה פה חודשיים ואני מרגישה שאני פה שנתיים, עברתי פה כלכך הרבה!!!
אני באמת לא יודעת מה לעשות אני מרגישה כלכך חסרת אונים ככה
אני מרגישה כלכך מכוערת.
למה אני כלכך לא מרגישה בנוח לשבת עם בנים ולצחוק איתם בזמן שאני עם גופיה ושורט ?
אני לא דתייה ואפילו לא מסורתית אבל אני פשוט מרגישה כלכך הרבה אמונה, אהבה והערכה לאלוהים.
אני בוכה פה .. אני מרגישה כלכך לבד
אני מרגישה כלכך רע
אני מרגישה כלכך חרא.
אני מרגישה כלכך חסרת תועלת שאני יכולה להתעופף כמו בלון בעולם...
מרגישה כלכך לבד בעולם הזה,הדיכאון חוזר שוב.מה לעשות?
איך זה שאני חתיך כלכך מושלם כלכך ואני לא אלוהים ??