3 תשובות
תלכו לסינמה סיטי יש שם מלא מה לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
מה לדוגמא?
אנונימי
יש בסינמה סיטי חנויות אבל לא כזה הרבה. יש שם סוג של מתחם משחקים, חנויות עם שטויות, מכונות עם כסף וכל מיני שטויות מסביב.. ומן הסתם גם סרטים, ממש נחמד שם:)
יש את קניון הזהב שזה ליד, יש בו בערך הכל
יש את עזריאלי ראשונים
שאר הקניונים לא שווה לצאת מחוץ לעיר שלך בשבילם
אפשר גם ללכת לטיילת בים שיש שם מסעדות וכאלה
באותו הנושא: