8 תשובות
יש לי טיול ביום שני
שואל השאלה:
אני לא שיניתי, נאמן שינה לי
תודה לך באמת.
גם אתכם אני שונאת.
כן בדצמבר
כן בשני לעשירים עד השלישי
במרץ לדעתי, אבל אני מלווה גיחה של שכבה מתחת כי המורה לשל"ח אוהב אותי, תכל'ס חוץ מלעשות להם כמה משחקים במסלול ולעזור להם לחלק תפקידים לארוחת ערב אני לא עושה כמעט כלום חוץ מלהתחבב על ילדים, ועל מורים
שואל השאלה:
אני גם מלווה גיחה תני כיף חח
היה לי אתמול