2 תשובות
מה נסגר עם השאלות האלו של "רק בישראל מרגישים חרא נכון?"
לא, זה ככה בכל העולם. גם בגרמניה וגם באמריקה וגם בהודו
same בגלל שהאוכלוסייה גדלה נורא מהר אבל המקום נשאר אותו דבר. כשיש המון אנשים במקום אחד זה יוצר לחץ.