5 תשובות
תגידי שיש לך חבר.
שואל השאלה:
זה מה שיש לך להגיד לי על כל מה שרשמתי?
אנונימית
כן.
כי זה בסדר לפעמים מתבלבלים לפעמים לא מבינים מה יש.

אבל זאת לא סיבה לומר טוב אני לא אוהבת אותו מסתבר חח מבינה?
תגידי כזה תוך כדי שיחה וואי חבר שלי תמיד עושה את זה או משהו בסגנון
תתמקדי בחבר שלך אם את אוהבת אותו... חבל סתם לקפוץ אל מישהו אחר
אם יש לך חבר שאת באמת אוהבת אותו אז תנסי כזה להתרחק טיפה מהבן אדם. בלי קשר חשוב שידע שיש לך חבר כי יכול להיות שהוא לא יודע ושהוא מנסה שיהיה משהו. אם את מרגישה שאת מתחילה לפתח לבחור השני רגשות בצורה מוגזמת כדאי שתדברי עם חבר שלך לפני זה ושתסיימי את זה יפה שלא בטעות יקרה מצב לא נעים