8 תשובות
שואל השאלה:
אני באמת מרגישה החברה הכי נוראית כרגע
אני באמת מרגישה החברה הכי נוראית כרגע
אנונימית
לפעמים דברים חדשים גורמים להתרגשות, תחושת הפרפרים הזאת ולהדלקות.
אם את אוהבת את חבר שלך באמת, תנסי להתרחק מאותו בחור ולקרר את היחסים ביניכם.
אם את אוהבת את חבר שלך באמת, תנסי להתרחק מאותו בחור ולקרר את היחסים ביניכם.
טבעי שתרגישי מבולבלת לפעמים
אל תעשי שום דבר פזיז, קחי לעצמך זמן לחשוב על האם זה סתם קראש או שאת באמת רוצה לנסות איתו זוגיות כלשהי ואז אם את מגיעה למסקנה שאת מעדיפה את החבר הנוכחי שלך אז תשכחי מהשני
ואם את רוצה את השני אז את צריכה לדבר על זה עם החבר שלך
אל תעשי שום דבר פזיז, קחי לעצמך זמן לחשוב על האם זה סתם קראש או שאת באמת רוצה לנסות איתו זוגיות כלשהי ואז אם את מגיעה למסקנה שאת מעדיפה את החבר הנוכחי שלך אז תשכחי מהשני
ואם את רוצה את השני אז את צריכה לדבר על זה עם החבר שלך
שואל השאלה:
תודה לכן הרגעתן אותי
אבל עדין אני מרגישה רע עם עצמי
כי אני אוהבת את חבר שלי ופתאום יש ביננו חיבור וצחוקים וחיוכים וקרבה וזה גורם לי לבלבול .. אני מרגישה חברה רעה מאוד והוא אוהב אותי אמיתי באמת
תודה לכן הרגעתן אותי
אבל עדין אני מרגישה רע עם עצמי
כי אני אוהבת את חבר שלי ופתאום יש ביננו חיבור וצחוקים וחיוכים וקרבה וזה גורם לי לבלבול .. אני מרגישה חברה רעה מאוד והוא אוהב אותי אמיתי באמת
אנונימית
זה קורה להרבה, אין לך מה להרגיש אשמה.
ואני בן חחח
ואני בן חחח
שואל השאלה:
ואני בכלל לא יודעת אם הוא יודע שיש לי חבר,
אוף אני מבולבלת כי מצד שני ישלי חבר שאני אוהבת ומהצד השני פתאום ישלי הרגשה של הדלקות והתרגשות כלפי הילד שעובד איתי , אוף כנראה לא ארדם הלילה חחח
ואני בכלל לא יודעת אם הוא יודע שיש לי חבר,
אוף אני מבולבלת כי מצד שני ישלי חבר שאני אוהבת ומהצד השני פתאום ישלי הרגשה של הדלקות והתרגשות כלפי הילד שעובד איתי , אוף כנראה לא ארדם הלילה חחח
אנונימית
תתרחקי מהבחור מהעבודה
או שתגידי לו שיש לך חבר ואז לפחות הוא ידע, כי אם לא תעשי כלום זה רק יכול להסתבך יותר
או שתגידי לו שיש לך חבר ואז לפחות הוא ידע, כי אם לא תעשי כלום זה רק יכול להסתבך יותר
אנונימי
תבדקי עם מי טוב לך יותר.אם את מרגישה רגשות לזה שעובד איתך וזה לא סתם איזה בלבול תיפרדי מחבר שלך,זה לא יהיה יפה שאת סתם תישחקי לו ברגשות.
אנונימית
באותו הנושא: