תשובה אחת
1) האף-הוא מכיל שערות הדואגות לניקוי האוויר, הוא מחמם אותו לטמפרטורת הגוף על ידי כלי דם מרובים והוא דואג לשמור עליו לח בעזרת הפרשת נוזלים. הנאדיות-הן בנויות כאשכולות קטנטנים ובכך מגדילות את יחס שטח הפנים לנפח ומאפשרות לחילוף גזים אפקטיביים בין הדם לאוויר.
קנה הנשימה-הוא מכיל שסתום הנסגר בעת בליעת מזון או שתיית נוזלים בשביל למנוע את כניסתם למערכת הנשימה וגרימת חנק.
2) העורקים-הם חזקים ועבים כדי שיוכלו להזרים את הדם המגיע מן הלב אל איברי הגוף.
תאי הדם האדומים- הם בצורת דיסקית שטוחה בכדי להגדיל את יחס שטח הפנים לנפח ובכך וליעל את ספיגת ופליטת הגזים, בנוסף הן חסרות גרעין (פרט למספר חיות) ובכך הן מכילות יותר נפח זמין להחזקת חמצן.
הלב-הלב מכיל קוצב לב המתאם ומורה על התכווצות והרפיית הלב בכדי להזרים דם באופן שותף, הלב הוא גם איבר שרירי בכדי שיוכל להזרים את הדם לכל חלקי הגוף ובנוסף הוא מכיל מחיצה המונעת ערבוב של דם עשיר בחמצן עם דם עני בחמצן (פרט לחיות מסויימות).
מקווה שעזרתי, עברתי את זה מזמן אז אולי יש כמה טעויות או דברים ששכחתי.
קנה הנשימה-הוא מכיל שסתום הנסגר בעת בליעת מזון או שתיית נוזלים בשביל למנוע את כניסתם למערכת הנשימה וגרימת חנק.
2) העורקים-הם חזקים ועבים כדי שיוכלו להזרים את הדם המגיע מן הלב אל איברי הגוף.
תאי הדם האדומים- הם בצורת דיסקית שטוחה בכדי להגדיל את יחס שטח הפנים לנפח ובכך וליעל את ספיגת ופליטת הגזים, בנוסף הן חסרות גרעין (פרט למספר חיות) ובכך הן מכילות יותר נפח זמין להחזקת חמצן.
הלב-הלב מכיל קוצב לב המתאם ומורה על התכווצות והרפיית הלב בכדי להזרים דם באופן שותף, הלב הוא גם איבר שרירי בכדי שיוכל להזרים את הדם לכל חלקי הגוף ובנוסף הוא מכיל מחיצה המונעת ערבוב של דם עשיר בחמצן עם דם עני בחמצן (פרט לחיות מסויימות).
מקווה שעזרתי, עברתי את זה מזמן אז אולי יש כמה טעויות או דברים ששכחתי.
אנונימי
באותו הנושא: