7 תשובות
שואל השאלה:
טוב אנסה תודה
טוב אנסה תודה
אנונימית
שימי פלסטר להתחלה ואז מתרגלים כבר
הנעל צריכה להתרכך לכן בהתחלה זה פוצע ושמים פלסטר
שימי פלסטר
ואת יכולה להסתובב איתן בבית עם גרב עבה בשביל שיפסיקו לכאוב יותר מהר
ואת יכולה להסתובב איתן בבית עם גרב עבה בשביל שיפסיקו לכאוב יותר מהר
פלסטר או גרב גבוהה אבל זה פחות יפה
ככה זה אצל כולנו
שמים פלסטרים
שמים פלסטרים
שימי פלסטר לי זה עוזר
באותו הנושא: