התחברות הרשמה

איך רושמים ז'4 באנגלית במספרים נגיד כמו c/6..

8 בספטמבר 2019, 16:08
איך אומריםמיליםאנגלית    
תשובה אחת
7-4
אנונימית
באותו הנושא:
אנחנו בישראל רושמים "חחח" אז איך רושמים את זה באנגלית?
איך רושמים 60 מיליון במספרים?
איך צוחקים באנגלית נגיד אצלנו זה חחח, אז באנגלית איך רושמים חוץ מLoL
דחוף. איך רושמים שלוש מאות אלף במספרים?♥
איך רושמים במספרים מיליון 400?
איך רושמים יעני באנגלית ? ואיך רושמים אנערף באנגלית?
אם נולדתי ב4 לאוגוסט איך רושמים את זה במספרים ?
איך אומרים את המספר 44 ו49 באנגלית כאילו נגיד: פורטין
איך רושמים כיתה ומספר כיתה באנגלית?
נכון כשרושמים תאריך באנגלית? אז אחרי המספר רושמים לפעמים rd ולפעמים th, מתי רושמי rd ומתי רושמים th?
איך רושמים במספרים 21.3 מיליון?