6 תשובות
כן מעולה
איך אפשר להגיע ל105 המקסימום הוא לא 100?
כן
ולתשובה מעליי בממוצע בגרויות 100 הוא לא המקסימום.
שואל השאלה:
יש בונוסים אז מגיעים ליותר מ100
אנונימית
זה פשוט מאוד תלוי מה את רוצה ללמוד אחכ... נגיד לי יש ממוצע 116, אבל כדי ללמוד מדעי המחשב למשל בטכניון אני צריכה פסיכומטרי ממש ממש גבוה, אז זה לא כזה עוזר לי רק הממוצע בגרויות הגבוה:( תחפשי באוניברסיטאות שאת מעוניינת ללמוד בהן ולאחר שחישבת את הממוצע באתר של האוניברסיטה עצמו (הממוצע משתנה לכל אוניברסיטה כי כל אחת נותנת בונוסים שונים) תחשבי את כמה יהיה צריך להיות הפסיכומטרי כדי שציון הסכם (פסיכומטרי ובגרויות) יתאים לקבלה למסלול התואר
^כשאתם אומרים ממוצע בגרויות למה אתם מתכוונים? בכל מוסד יוצא לי ממוצע בגרויות שונה. בלי בונוסים יוצא לי ממוצע של 97. בתל אביב יוצא לי 115(המקסימום) בטכניון 117.8(מתוך 119) ובעברית 118.4(מתוך 120/121 אני חושבת).

בכל אופן טוב/לא זה יחסי ביחס למה שאת רוצה. אני רוצה מדעי המחשב בטכניון, ובשביל זה הממוצע שלי די טוב, אין לי טעם לשפר ממוצע אבל אני כן צריכה קצת לשפר פסיכומטרי כי הדרישות גבוהות למה שאני רוצה.
אם הציון שלך מספיק למה שאת רוצה זה מעולה, אם לא אז תחשבי לשפר או את זה או פסיכומטרי כמו שאני עושה.

בכל מקרה, באופן כללי הממוצע שלך די נחמד.