7 תשובות
כן לגמרי
כן זה ממש טוב!!
מצוין. לפני או אחרי בונוסים?
כן כל הכבוד
יאא זה גם הממוצע בגרויות שלי (הנוכחי כי לא קיבלתי עדיין את כל הציונים) ולדעתי זה ממש סבבה
למה עונים לך אנשים שאפילו לא סיימו בגרות ולא יודעים איך מחשבים ציון?
86 זה לא להיט. זה סביר, אבל האידיאל זה לקבל מעל 100.
אנונימית
לי יצא 97
אנונימי