6 תשובות
לקחת רואקוטן לפי מרשם חצי שנה?
אם לא לקחת תלכי לבקש מרשם זה מדהים אני השתמשתי בעצמי ותוצאות מעולות
אם לקחת ולא עזר תנסי את הacnil wash הוא הסבון שלי כבר מלא שנים
ותלכי לרופא עור
אם לא לקחת תלכי לבקש מרשם זה מדהים אני השתמשתי בעצמי ותוצאות מעולות
אם לקחת ולא עזר תנסי את הacnil wash הוא הסבון שלי כבר מלא שנים
ותלכי לרופא עור
אנונימית
אני מבינה אותך כל כך...
יש לי מכיתה ה חצקונים עד עכשיו (כיתה ט)
גם לי סבונים לא עזרו בכלל ומה לא ניסיתי איזה משחה איזה סבון לא הצליח כלום.
אבל לא וויתרתי.
הלכתי עם אמא שלי לרופאת עור והיא המליצה לי על הכדורי ריאוקטן והסבירה את כל הפרטים עליו וכמובן שבהתחלה בכלל לא רציתי לקחת אותם אבל רציתי לעשות הכל בשביל שהכל ירד ואחרי חודש בערך שקניתי את הריאוקטן למקרה ואני ארצה לקחת אז באמת התחלתי לקחת למרות כל התופעות לוואי שהרופאה אמרה (לי יש רק יובש בשפתיים וקצת ברגליים) אז בעצם לקחתי ואני עדיין לוקחת ושמעי שזה הבחירה הכי טובה שעשיתי הם ירדו לי בכמויות מטורפות אומנם זה לוקח קצת זמן אבל אחרי חודש בערך שתיקחי את הכדורים את תראי שיפור מדהים!!!! בקיצור תקחי את הכדורים אני ממליצה ממש!!
יש לי מכיתה ה חצקונים עד עכשיו (כיתה ט)
גם לי סבונים לא עזרו בכלל ומה לא ניסיתי איזה משחה איזה סבון לא הצליח כלום.
אבל לא וויתרתי.
הלכתי עם אמא שלי לרופאת עור והיא המליצה לי על הכדורי ריאוקטן והסבירה את כל הפרטים עליו וכמובן שבהתחלה בכלל לא רציתי לקחת אותם אבל רציתי לעשות הכל בשביל שהכל ירד ואחרי חודש בערך שקניתי את הריאוקטן למקרה ואני ארצה לקחת אז באמת התחלתי לקחת למרות כל התופעות לוואי שהרופאה אמרה (לי יש רק יובש בשפתיים וקצת ברגליים) אז בעצם לקחתי ואני עדיין לוקחת ושמעי שזה הבחירה הכי טובה שעשיתי הם ירדו לי בכמויות מטורפות אומנם זה לוקח קצת זמן אבל אחרי חודש בערך שתיקחי את הכדורים את תראי שיפור מדהים!!!! בקיצור תקחי את הכדורים אני ממליצה ממש!!
אנונימית
שואל השאלה:
לקחת את הכדורים הכי חזקים? את זה לא ניסיתי
ונ.ב השתמשתי באקניל וואש והוא נגמר...
נ.בב גם לי יש מה עד עכשיו ט
לקחת את הכדורים הכי חזקים? את זה לא ניסיתי
ונ.ב השתמשתי באקניל וואש והוא נגמר...
נ.בב גם לי יש מה עד עכשיו ט
אנונימית
מה זאת אומרת הכי חזקים?
אנונימית
נסי לשים שמן עץ התה על הפצעים. ממש ממש קצת על כל פצע, זה חומר חזק. כמובן תבדקי קודם בנקודה אחת איך העור שלך מגיב לזה, ורק אם הוא מגיב בסדר תתחילי לטפל. זה ממש עוזר, בכל השלבים של הפצע - עוד לפני שהוא יוצא ועד למצב של צלקת.
עזבי כדורים עזבי הכל אל תאכלי דברים מחוצ'קנים כמו שוקולד שמרי על בריאות וזה יעלם
בכל מקרה זה יעלם מתישהו
בכל מקרה זה יעלם מתישהו
באותו הנושא: