7 תשובות
הכל יהיה בסדר. אני בטוחה שהיא תבוא לבד
אל תתפלא אם זאת באמת תהיה המציאות.
אם ככה אתה חושב, זה מה שיהיה.
אגב, בכל תחום בחיים.
חבל עליך
או שתשנה את המחשבה הרדודה הזאת כלפיי עצמך ותעלה ערך במקום להוריד,
או שתשאר עם המחשבה הזאת שמהר מאוד תהפוך למציאות חייך..
לא משנה מה תחשוב בכל מקרה תצא צודק.
אם ככה אתה חושב, זה מה שיהיה.
אגב, בכל תחום בחיים.
חבל עליך
או שתשנה את המחשבה הרדודה הזאת כלפיי עצמך ותעלה ערך במקום להוריד,
או שתשאר עם המחשבה הזאת שמהר מאוד תהפוך למציאות חייך..
לא משנה מה תחשוב בכל מקרה תצא צודק.
אתה דומה לי למרות שהיו לי בחיים כצה בנות זוג הכי הרבה שרדתי עד שבגדו בי הוא 5 שנים אני לא רואה את עצמי נותן את הלב שלי לבחורה בכדי שתשוב לי אותו וכמוך אני מבין מה אתה מרגיש אבל עד שלא אמצא משהי שבאמת יש לה גם שכל וגם לב אין מה למהר עדיף וכדאי חהשאר לבד מאשר להפגע
גם חבר טוב שלי בן 20 על הרצף האוטיסטי
אין לו עדיין חברה והוא די שמן (זה לא קשור אבל זו עובדה)
אל תדאג תהיה לך כשתתאהב ותנסה כמה שיותר
במיוחד כשאתה מציג את אתה עצמך
וגם אם היא תאהב את האופי והיופי שלך
אין לו עדיין חברה והוא די שמן (זה לא קשור אבל זו עובדה)
אל תדאג תהיה לך כשתתאהב ותנסה כמה שיותר
במיוחד כשאתה מציג את אתה עצמך
וגם אם היא תאהב את האופי והיופי שלך
אני כמוך :(
עדיף להשאר זאב בודד
תיקח עצות מחברים,תחשוב לעצמך ששום דבר רע לא יקרה לך אם תקבל תשובה שלילית.