4 תשובות
איך את בוהה בו אם הוא יושב מאחורייך?
שואל השאלה:
אה איזה סתומה יצאתי התכוונתי שהוא יושב במקדימה שלי חח
אה איזה סתומה יצאתי התכוונתי שהוא יושב במקדימה שלי חח
אנונימית
אה אוקיי חחח.
ובנוגע לשאלה שלך לדעתי פשוט תלכי אליו בהפסקה שנגמר השיעור ותתחילי לדבר איתו ותשאלי אותו אם הוא רוצה ללמוד איתך למבחן או לעשות עבודה ביחד.
תאמיני לי שאין לך מה להפסיד וגם הוא לא יהיה בקטע שלך זה עדיף מאשר לשמור את זה בבטן שהתחושה שלך תהיה שלפחות ניסית אפילו שאני מאמין שהוא כן יזרום איתך.
ואת יכולה גם לעשות דברים כמו עוקב באינסגרם, לייקים, להגיב על סטורי או סתם להגיד בוקר טוב.
בהצלחה! חיים פעם אחת אין לך מה להפסיד!
ובנוגע לשאלה שלך לדעתי פשוט תלכי אליו בהפסקה שנגמר השיעור ותתחילי לדבר איתו ותשאלי אותו אם הוא רוצה ללמוד איתך למבחן או לעשות עבודה ביחד.
תאמיני לי שאין לך מה להפסיד וגם הוא לא יהיה בקטע שלך זה עדיף מאשר לשמור את זה בבטן שהתחושה שלך תהיה שלפחות ניסית אפילו שאני מאמין שהוא כן יזרום איתך.
ואת יכולה גם לעשות דברים כמו עוקב באינסגרם, לייקים, להגיב על סטורי או סתם להגיד בוקר טוב.
בהצלחה! חיים פעם אחת אין לך מה להפסיד!
שואל השאלה:
חח תודה אני אנסה את זה (:
חח תודה אני אנסה את זה (:
אנונימית
באותו הנושא: